Zwroty i reklamacje

Zwroty i wymiana

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość

Szanowny Kliencie, w terminie 20 dni od daty zakupu możesz skorzystać z prawa odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub wymiany produktów zakupionych w Sklepie Zdrowie w ruchu (dotyczy Konsumentów).

Aby dokonać zwrotu towaru prosimy o wydrukowanie i wypełnienie formularza zwrotu (do pobrania poniżej). Zwracane towary wraz z formularzem prosimy zapakować i odesłać na poniższy adres:

Active-Care Alicja Ściańska

ul. św. Filipa 23/3

31-­150 Kraków

Po otrzymaniu towaru, otrzymasz od nas wiadomość e-mail z potwierdzeniem. Zwrotu pieniędzy dokonujemy w terminie do 14 dni kalendarzowych, licząc od dnia odstąpienia umowy na odległość przez Konsumenta.

Pamiętaj!

O zwrocie towaru lub wymianie możesz nas poinformować pisząc na adres sklep@zdrowiewruchu.pl, dzięki czemu będziemy mogli w możliwie jak najkrótszym czasie dokonać zwrotu lub wymiany.


W razie możliwości prosimy o odesłanie produktu/ów w oryginalnym opakowaniu.


Przesyłkę nadaj najlepiej kurierem lub jako list/paczka polecony/a. To zapewni gwarancję dostarczenia do nas przesyłki.


Nie przyjmujemy zwrotów nadanych za pobraniem.


Koszt zwrotu lub wymiany należy do Klienta.

Do pobrania w przypadku zwrotu:
Formularz odstąpienia od umowy (.doc) 


Warunki odstąpienia od umowy zawartej na odległość określone są szczegółowo w regulaminie Sklepu.



Reklamacje

Kliencie, przysługuje Ci prawo do złożenia reklamacji w przypadku stwierdzenia wady produktu. Masz prawo złożyć reklamację w dowolnej formie, jednak w celu usprawnienia i przyspieszenia procesu reklamacyjnego sugerujemy przesłanie zgłoszenia na adres email sklep@zdrowiewruchu.pl oraz dołączenie wszelkiej posiadanej dokumentacji (zdjęcia, raport szkody itd.).

W zgłoszeniu należy umieścić informację na temat oczekiwań, tj.: naprawa, wymiana towaru na nowy, obniżenie ceny, zwrot należności oraz dokładny opis przyczyny jej złożenia.

Możesz również skorzystać ze wzoru formularza reklamacji (poniżej), który możesz wysłać wraz z reklamowanym produktem/produktami na adres:

Active-Care Alicja Ściańska

ul. św. Filipa 23/3

31-­150 Kraków

Wskazane formy złożenia reklamacji należy traktować jako zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

Do pobrania:

Formularz reklamacyjny (.doc)

Warunki postępowania reklamacyjnego są szczegółowo opisane w regulaminie Sklepu.  

Dlaczego warto u nas kupować?

Darmowa dostawa
od 350 złotych
100% satysfakcji
z zakupów
Szybkie i bezpieczne
płatności
Wysoka jakość
produktów